DESIGN OBCHODU S DÁMSKOU OBUVÍ - MADMAZEL

Pro společnost Madmazel jsme vytvořili koncept interiérů nových prodejen a následně realizovali první prodejnu v Českých Budějovicích. Design obchodu se vyznačuje jednoduchostí a účelností, příčemž jsme vycházeli z barevného provedení loga Madmazel. Z tohoto důvodu byla zvolena kombinace bílé a červené barvy s černými prvky v interiéru. Bílá barva malý prostor obchodu opticky zvětšuje a je také zvolena, jako vhodný podklad pro vystavení obuvi. S optimálním bodovým nasvícením jednotlivých polic a chromatičností světla 4000 Kelvinů, tak vznikly ideální výstavní místa. Červená barva působí v interiéru kontrastně a dotváří charakter prodejny. Zásadním stěžejním bodem při navrhování interiéru byl nedostatek úložného místa ve skladu a malý prodejní prostor, tento problém jsme vyřešili použitím atypických policových systémů s výstavními segmenty v pojezdových lištách. Prostor za výstavními segmenty je uzpůsoben pro uložení krabic s botami jednotlivých velikostí a modelů. Interiér vhodně doplňuje atypická červenobílá sedačka s úložným prostorem pro potřeby ke zkoušení obuvi a červená barová židle Gliss od italského výrobce Pedrali.

 

  • Design komerčních prostor, design obchodu
  • Design obchodu, design komerčních prostor
  • Design obchodu, design komerčních prostor, interiérový design
  • interiérový design, návrhy interiérů
  • Design prodejny
  • Design obchodu s dámskou obuví
  • Návrhy komerčních prostor
  • Návrhy interiérů a interiérový design
  • Návrh interiéru obchodu s obuví
  • Design obchodu, interiérový design